Fulg de amintire


Mi-a căzut un fulg pe nas și mi-am amintit de-o zi trecută de mult, când ne-am iubit.

Era prima iarnă în care existam ca un tot, ca o poveste dintotdeauna, scrisă de un Dumnezeu generos.

S-a prelins până pe buza de sus și-am simțit picătura sărutului tău drăgăstos.

S-a aprins apoi privirea brună în zâmbet copilăresc iar răsuflarea geroasă ți-a desenat brumă pe mustăți.

Curtea era pură ca o pătură mițoasă neatinsă nici de pași, nici de gânduri, doar omul de zăpadă născut aseară în timp ce ne jucam prin nămeți.

Stăpânea peste iarba cuibărită-n neaua scârțâind sub tălpi. Bradul înțepenit falnic la noapte va lumina până în zări.

Mâinile ți-erau înghețate, dar nu conteneai să faci bulgări mai mari ca mine ca să-mi faci pe plac. Era fericire în atâtea dimineți.

Alergam ca o copilă, aruncând zăpada cât colo, căzând, ridicându-mă, sărind în brațele care mă-ntâmpinau cu drag.

Îți curgea și nasul și se-nroșiseră obrajii, dar te bucura joaca mea deși lângă sobă ai fi stat. Să ne citim povestea în ochi și-n mângâiere, c-un vin fiert și-o muzică-n surdină. Să-ți ies cu ceaiul aburind, mirosind a sărbătoare, în prag.

Eu, cuibărită lângă inima-ți tandră, Tu sărutându-mi fruntea-n timp ce fredonam încet.

Aduceri aminte din tinereți trecute pe nesimțite, aceeași iubire.

Două suflete îngemănate într-una mare uniune.

Primul Crăciun în tihnă după ani și ani de dor, de nespuse simțăminte, de rețineri, gânduri, rugăciuni.

Primul brad cu miros de bine, prima-mbelșugare sufletească între aripile dragi.

Îngerii nu cântau mai frumos decât iubirea-ți, chiar de murmurai.

Iarna vieții noastre era cuminte, caldă, colorată.

Se năștea viață nouă sub pătura de zăpadă.

snowman

Mimi vă ascultă:

