Cioburi


EA: Vezi vaza aceea?
EL: Da.
EA: Ok, trântește-o de pământ.
EL: (trântește vaza de pământ)
EA: Ok, acum numără cioburile.
EL: Ai înnebunit?! Nu este posibil.
EA: N-am înnebunit deloc. Numără-le. De ce nu poți?
EL: Dar sunt cu zecile…sutele….
EA: Așa, și?!
EL: Și nu am cum.
EA: Ok. Atunci lipește-le la loc. Asta poți?
EL: Încerc. Era vaza de la mama.
EA: Exact. Ai motivație să vrei să fie cum a fost.
……………………
EA: Ei? Reușești?
EL: Nu….
EA: Îți dau superglue sau picătura.
EL: NU SE POATE!
EA: Vezi tu…. așa ai făcut și cu sufletul meu, dar ai avut pretenția să mi-l lipesc EU la loc…..de fiecare dată când ai avut nevoie de el.

broken-heart-quote

Mimi vă ascultă:

