Ție


Te iert pentru tot.

Ce-a fost și ce n-ai vrut să fie.

Te iert pentru sentimentul

C-am fost una dintr-o mie.

Te iert pentru ezitări, lașități,

Pentru nimicuri.

Mă iert și pe mine

Că an după an ți-am fost alături.

Pentru nesfârșitele luni de tăcere

Pentru nopțile plânse de nemângâiere.

Pentru zilele de speranță deșartă

Pentru deosebitul ce-ai fost odată.

Și pentru că-mi erai Dumnezeu

Îl iert și pe el odată cu tine.

Și-mi iau inima între dinți și…tac

S-a uscat vechiul copac.

Mimi vă ascultă:

