Rătăcire


Ai rătăcit drumul spre mine

De parcă nici n-ar fi fost.

Viața aleasă de tine

Te-a copleșit.

Eu n-am ales destinul ce ne-a unit.

Dar am prețuit puținul pe care l-am primit.

Nici n-am dorit prea multe.

Doar să mă iubești,

Să te bucuri că suntem,

Să nu mă părăsești.

Măcar o singură ființă

Să mă vrea așa cum sunt.

N-am reușit să-ți fiu importantă.

Ai luat tot.

N-a mai rămas nici cuvânt.

Dar nu-ți doresc răul.

Nu mai doresc nimic.

Decât să pot accepta

Nimicul ce mi-ai dăruit.

O viață am crezut, am luptat, am cerșit,

Și lui Dumnezeu și ție

Am obosit.

Și am rămas trăind din amintirea

A ce putea fi

Dacă rămâneai,

Puteam trăi.

Ai rătăcit drumul înapoi

E toamnă… rece…fără noi.

Mimi vă ascultă:

