Viața cu și fără tine


Ești parfum de trandafir, liniște de amurg de toamnă tânără cu piersici noi, de vie, cu aromă de proaspăt, aproape feciorelnică. Ești mângâierea mării când mă cufund în valuri să uit de griji. Ești femeie. Frumoasă, tandră, iubitoare… ești tot ce mi-am dorit….dar nu te pot iubi cum vrei tu. Nu mi-ai cerut nimic și totuși, te doresc mereu, dar fug de tine. Ești totul și nu mă pot pierde în tine. Nu mă pot lega de tine pentru că mi-e teamă….nu mai vreau să sufăr și, iubindu-te, dorindu-te cu patima ta, m-aș arde și m-ar durea.

Știu că suferi, simt că sunt totul pentru tine, dar EU nu pot, nu vreau să sufăr.

Nu pot nici să nu te iubesc căci ești în mine, îmi curgi prin vene, pentru că mă simți și câți bărbați se pot lăuda că sunt iubiți cu adevărat? TU mă adori. Mă primești când vin, mă plângi când dispar, dar….îmi ești mereu far.

Nu mă pot gândi că, într-o zi, vei obosi să îmi mai suporți tăcerile și nu te voi mai găsi când am nevoia să te aud, să te simt. Că, într-o zi, nu mă vei mai vrea. Aș muri.

Vreau o viață cu tine, fără tine, cu noi, dar….n-am curajul să-ți spun, să îmi recunosc….să mă dăruiesc ție care mi te-a dat Dumnezeu în dar și care mi te-ai dat necondiționat. Mi-e bine când te visez, mi-e bine în sufletul tău. Uneori, nu mai pot de dorul tău și, în mod ciudat, o picătură din sufletul tău mă mângâie pe obraz. O șterg cu dosul palmei, oftez, și….tac.

Nu pot să îți spun cât am nevoie de tine….

Mimi vă ascultă:

