A fost odată … ca-n povești


Uneori pare că nici n-a fost aievea

Timpul când mă iubeai.

Am respirat cu fiecare bătaie a inimii tale,

Ți-am sorbit cu nesaț fiecare șoptire.

Te-am adorat cu trupul, cu mintea

Cu speranța

Că și tu mă vei iubi la fel.

Că Divinul nu ne-a legat pentru a mă chinui.

Zile și nopți

Și luni și ani

Ți-am stat alături

Ți-am fost oază și far.

Ai venit, ai plecat, ai venit iar

Ai plecat, periodic, ca un val.

Lacrimi neșterse ți-au spălat pașii

Am apus ca Luna picată din Cer.

În noapte adâncă m-ai cufundat

Respirația s-a oprit odată cu Timpul

Ce n-a mai avut răbdare și a sucombat.

Mimi vă ascultă:

