Împărtășire


EA: Oare cum se simte să fii iubit cu toată ființa?

EL: Dragostea este un vis frumos…

EA: Noi am primit-o în dar…trebuie s-o prețuim.

EL: Offf….

EA: Cu tine am simțit acea conexiune paradoxală și dincolo de lume, numai în brațele tale m-am simțit acasă.

EL: Ești mai mult decât frumusețea unui trandafir, liniștea unui amurg, căldura unei nopți în fața șemineului iarna mirosind a brad, a nuci, a tine. Ești tot ce îmi doresc…

EA: Și te trăiesc în mine în fiecare clipă… în vene îmi curgi torent….și nu mă pot desprinde căci sunt parte din tine…

EL: Cât e de frumos cerul prin ochii tăi….

Mimi vă ascultă:

