Dorința Lui


Lasă-mă să-ți iau respirația

Să-mi umplu plămânii…

Lasă-mă la pieptu-ți să-mi ascund teama

Să-mi găsesc refugiu în iubirea-ți minunată.

Lasă-mă să visez viața cu tine

Să mă liniștești.

Lasă-mă să te iubesc nebun, de patimă și nevoie

Lipește-ți trupul de pieptu-mi

Să fii una cu mine,

Să-mi fii acolo mereu.

Să-mi fii ancoră și minune.

Lasă-mă să tac căci vorbele nu pot spune

Cât te iubesc, dar mi-e teamă de genune.

Că am să mă pierd în tine și n-am să mă mai regăsesc

Deși știu că a mea ești.

Lasă-mă să fiu egoist deși

Tu n-ai fost cu mine niciodată

Lasă-mă în ochii-ți să mă vindec de fiecare dată.

Mimi vă ascultă:

