Neobosite gânduri…


EA: Ce faci când ți-e dor de mine?

EL: Mi-e dor tot timpul…

EA: Ce faci când mă dorești?

EL: Te doresc tot timpul…

EA: Nimic nu este tot timpul.

EL: Te port în suflet mereu… Tu nu mă crezi….

EA: Dacă nu ai dispărea, te-aș crede.

EL: Și mereu m-am întors…

EA: Până într-o zi când vei uita drumul spre mine și eu nici nu voi ști… urmele pașilor tăi se vor topi pe neștiute și eu voi muri așteptând….

EL: Nevoia te învață și uneori….

EA: Uneori ce?

EL: Ce contează? Nu s-a schimbat nimic. Iubirea mea… iubirea mea….

EA: Cât de fericită puteam fi…. îmi trebuia atât de puțin… Tu ai avut totul…

EL: Și tu ai avut mereu.

 

pasi spre lume

Mimi vă ascultă:

