Dacă….


Dacă ai putea umbla cu pașii mei

Te-ar durea tălpile cumplit

De dorul ce mi-a fost călător și nu te-a găsit.

Dacă ai visa cu ochii mei

Te-ai trezi țipând în noapte

Șiroaie neoprite de lacrimi ți-ar uda buza de sus

Ai tânji după șoapte.

Dacă ai putea respira cu gura mea

Ai cerși sărutu-mi

Ce altădată te renăștea în drepturi.

Dacă ai avea vocea mea

N-ai putea tăcea.

Ai scrijeli cu unghii sângerânde doru-ți pe perete

Ai urla bezmetic în neant

Te-ai milogi la stele

Măcar ele

Să te lase să-i vezi chipul, măcar o dat…

Dar tu nu poți….și valul învolburat

Înghite și pașii și vorba și gândul…

S-a-ntunecat….

 

Mimi vă ascultă:

