Obișnuință


M-am obișnuit cu durerea

E parte din mine de-acum.

M-am obișnuit cu lacrima

N-o mai simt nici pe drum.

M-am obișnuit cu tăcerea

Tăcută sunt mereu

Există o soartă, e scrisă de Dumnezeu.

Oricât am luptat, am sperat,

Rugi disperate am înălțat,

În zadar a fost zbuciumul și chinul și speranța.

Ești ceea ce vrea Divinul

Este ceea ce-ți dă în viața care n-ai ales-o.

Nimic nu se schimbă, doar tu, poate

Devii inert la tot și la toate.

Apoi te obișnuiești să mori, când ceasu-ți va fi sunat

Atât ai meritat.

Mimi vă ascultă:

