Aripi frânte


Un zbor cândva în tandem

A devenit a fost ca niciodată.

O inimă arzândă, tăcută epavă.

Pe fundul unui ocean de picături

Oprite-n mod ciudat pe buza-ți

Ce parcă ieri surâdea cuminte

Azi tace, lacrimi deșarte….aripi frânte….

Pașii de dans ce-o cuprindeau printre șoapte

Azi sunt depărtări ne-nțelese,

Amintiri de gânduri, de dorințe, de cuvinte

Ce răsună obsedant în noaptea ce nu doarme,

Visul ce devine subit coșmar.

A tăcut și Dumnezeu odată cu tine.

Cade luna de pe cer, stele se sting câte una,

Viața se stinge tânguitor de singular.

Mă sting tăcută vioară și eu,

Din înalturi, cioburi nevăzute e sufletul meu…

Undeva, departe, răsună răsuflarea ta

Aripi frânte am și totuși ești…casa mea.

 

broken wings

Mimi vă ascultă:

