“Aventură” urbană


Dragii mei,

Plouă şi afară şi în suflet şi, ca să fie totul complet, lumea reuşeşte să mă întristeze aproape zilnic. Ştiu că pentru voi pare melodramatic ce spun pentru că, poate, voi reuşiţi să filtraţi viaţa altfel. Mai superficial. Şi mă bucur pentru voi. Nici eu nu alegeam acest suflet dacă puteam.

Două … cucoane (nu ştiu cum altfel le-aş putea spune căci, deşi una cel puţin era bine îmbrăcată, ce scoteau pe gură le dovedea originea de ţărănci norocoase care au nimerit prin mariaj cel mai probabil în capitală) discutau baliverne. Nici nu aş fi dat atenţie dacă, şi aici vă dau dovada ţărănismului lor, nu mi s-ar fi plantat în ceafă deşi loc era destul în metrou.

Şi ca să nu ziceţi că emit eu judecăţi, vă redau dialogul, aşa cum l-am auzit. Şi las la mintea voastră să înţelegeţi, fiecare după sine:

– Aseară am fost la Galeriile Titan să cumpăr mărţişoare pentru Şerban.

– Da, ştiu mi-ai spus că le-ai lăsat pe ultimul moment.

– Păi, dacă toată săptămâna am fost cu dentistul, n-am avut când. Şi să vezi ce alerga prin casă şi se agita că “Mami, de ce fetele trebuie să primească mărţişoare şi băieţii nu? Vreau şi eu!” Şi i-am spus că fetele sunt mai firave, de asta.

– Da, el nu înţelege că fetele au prioritate….

– Fireşte că i-am cumpărat şi lui….

Restul nu am mai putut asculta. Mi se făcuse silă. Dar, n-am putut să nu mă gândesc că iată de ce am avut nefericirea să întâlnesc atâtea creaturi masculine care, deşi spuneau că mă iubesc, că vor o relaţie, că ….că habar nu au ce-nseamnă iubirea… Mă veţi ierta, din nou, că nu mă pot bucura şi nu mă simt parte din astă lume…

Vă las şi vă doresc tot ce mie nu mi-a fost dat să trăiesc….

A voastră mereu,

Mimi

Mimi vă ascultă:

