Realitate crudă


Nu mă mai amăgesc

Că lumea-i bună şi-ntr-o zi

Trăi-voi bucuria de-a o mai iubi.

Nu mai sper că e posibil

Miracol pentru toţi.

Nu mă mai rog

Căci Cerul tace ca şi tine.

O mască imensă e fiinţa

Şi-o nesfârşită tăcere e viaţa.

Şi tac şi eu căci vocea-mi prea firavă

Nu-ntâlneşte urechi s-audă, ochi care să vază.

În lumea mea e cald şi e adevăr

În tine e iarnă şi-n jur o minciună

Ce-nghite şi flori şi morminte

N-a mai rămas nimic din cele sfinte.

Şi-mi lipesc bucăţile de suflet a mia oară

Dă, Doamne, primăvară!

shattered_heart_by_demonvash08-d4x2v4r

poză: sursa net

Mimi vă ascultă:

