Salcia


Am rămas pe mal

Osândită la tăcere.

Doar deunăzi mă iubeai,

Pereche mă simțeai.

Apoi, cu primul răsărit tulburat

Tu, veșnic călător,

Spatele mi l-ai întors

Nici nu știu când ai plecat.

Te umbrisem o viață

Cu calde mângâieri,

Suflet ți-am fost,

Liniște de amurg.

Și îmi spuneai că niciodată

Nu vei fi decât

Iubitul meu.

Apoi, pe nesimțite, brusc – O, crudă soartă!

Ai alungat din inimă acel simțământ.

Ai uitat trecutul legământ.

Rădăcini uscate

Târăsc acum după mine,

Foșnetul frunzelor

Ce-ți cântau de dor

Amuțit-a din zori.

Și nu va mai cânta cerul,

Norii nu mai au culoare,

De nu rămâi nicicând,

Sunt cadavru răstignit în ploaie.

 

weeping_willow_1280x800

 

Mimi vă ascultă:

