Doar un gând…


Dragii mei,

Am revenit printre voi grație iubirii Divinului. Greu încercat sufletul și trupul meu fizic era să cedeze definitiv…. Azi, ziua iubirii în lume, nu pot să nu-i mulțumesc. Nu că aș fi ipocrită și nu aș face-o în fiecare zi. Însă azi este o zi de mare semnificație. NU am trăit-o nicicând. Nimeni nu și-a dorit să sărbătorească cu mine dragostea, nici măcar în această zi. Nu mai sufăr, nu mai tăvălesc lacrimi amare pe covor, nu mai urlu ca o disperată EU de ce NU?

Nu mai caut nici să înțeleg. Omul nu mai e ce-a fost. Nu e nimic de înțeles. Mă bucur că am fost binecuvântată cu atâta grație divină încât s-a scurs din mine peste voi și …am făcut măcar câțiva oameni fericiți.

Și vă las c-o rugăminte: când simțiți în cele mai adânci vibrații ale ființei voastre că sunteți iubiți, dar nu puteți ori vă este teamă să iubiți, plecați. Cereți-vă frumos scuze și lăsați cealată ființă să-și găsească cărarea pe care Dumnezeu i-a destinat-o fără voi. Nu fiți egoiști în nevoia voastră de-a fi iubiți. Dragostea e cu sens dublu. Drumurile mincinoase nu duc nicăieri.

Până la următorul gând, rămân a voastră….

Mimi

angel

Mimi vă ascultă:

