Din înalturi


Dragii mei,

Dacă tot zac bolnavă și nu am ce face, vă împărtășesc ceva ce mi s-a întâmplat mai de multișor și am uitat de el. De ce mi-oi fi amintind taman azi, nu îmi dau seama, dar, vedeți voi, bătrânețea nu este o plăcere. Te mai lasă mintea sau vezi și ce nu este… uneori nici tu nu știi când halucinezi… Poate, dacă vreți, mă ajutați voi să înțeleg…

Iată povestea:

Era o zi cu soare frumos, cald, aproape uman. Visam cu ochii deschiși, privind cerul. Era atâta serenitate în mine și-n înalturi, că mi-au dat lacrimile de bine. Mă simțeam iubită, pereche, adorată ca-n trecut și….ochii s-au mijit de o lumină ciudată printre nori. Părea că norii și-au schimbat subit culoarea și albul imaculat s-a transformat în ceva nedefinit în momentul acela.

Am închis ochii și m-am rugat:

– Doamne, dacă ce simt acum este de la tine, lasă-mă să văd ce trebuie să văd, să simt ce trebuie să simt, să înțeleg ce trebuie să înțeleg.

Nu pot explica în cuvinte ce pace profundă s-a pogorât pe mine. Tot corpul fizic s-a înmuiat de o îmbrățișare atât de tandră cum nici un om nu a putut nicicând să-mi dea.

– Doamne, e adevărat ce simt? Este aceasta promisiunea ta că drumul pe care merg e cel ales de tine?

Cerul s-a aprins de lumină orbitoare. Și … în mijlocul norului în care zărisem chipul iubit apăru o inimă roză. Întâi difuză, apoi întreagă, ușor culcată pe-o ureche, super drăgălașă.

Am oftat. Divinul mi-a răspuns. Păcat că Omul n-a înțeles, n-a simțit… sau, poate a simțit, de asta a fugit… cine mai pricepe….

Aceasta e povestea. Ce credeți voi despre ea, de vreți îmi spuneți, de nu, și voi veți tăcea. Nu vă condamn. Tăcerea se pare că este cea mai constantă … parte… din viața mea.

heart shaped pink cloud

Mimi vă ascultă:

