Mirare


Dragii mei,

Şi azi, ca şi cu alte ocazii, mai iau metroul şi mă tot minunez de ceea ce văd. Plecasem supărată de acasă…. deh, oamenii ăştia…. şi în metrou aud, la un moment dat, muzică. Se auzea destul de tare, dacă în huruitul roţilor şi vânzoleala obişnuită, eu distingeam bubuituri de tobe.

Mă uit în jur şi ce mi-e dat să văd? Un nene, de pe la Ciorogârla după înfăţişare şi mai ales îmbrăcăminte, cu căştile în urechi. Şi mă întreb: Ce fel de urechi o fi având intelecualitatea sa că mie mi se înfundă de la apă şi, mai ales, ce-o fi în creierul lui?! La răspuns nici nu vreau să mă gândesc….

Vă sărut cu drag şi azi.

A voastră,

Mimi

2 thoughts on “Mirare

Mimi vă ascultă:

