Şi totuşi iubirea…


Nu ştiu cât am fost leşinată. Nici nu mi-am dat seama că leşinasem. Tot ce ţin minte este că, în momentul în care m-am întors spre uşă şi l-am văzut, s-a făcut beznă.

Îmi era aşa de frică să mai deschid ochii că o înţeleg pe Ruhi că mă zgâlţâia.

– Mimi, te implor, nu din nou! Mimi, te rog, deschide ochii!!!!

Nici eu nu mai înţelegeam nimic, darămite ea, săraca. Totul era atât de …supranatural… că oricât de tare de înger ai fi, ţi se pare că ai înnebunit.

– Eu… eu… nu ştiu ce am…. halucinez…. cred… Poate doctoraşul chiar are dreptate şi coma mi-a luat minţile.

– Mimi, te rog nu vorbi aşa. Dar, te rog eu frumos nu mai leşina. Ok?!

– Fac tot ce pot, iubita mea.

Când mi-am adunat curajul şi am deschis ochii larg, în cele din urmă, EL era tot acolo. Înalt, cărunt, cu ochelari, un trup zvelt, splendid pentru vârsta lui, o statură elegantă chiar şi în pijama… m-am surprins admirându-l. Şi era…. leit Colonelul. Citisem despre reîncarnare dar parcă era ceva ce, poate, se întâmpla altora, undeva….în vis…într-un roman bine scris…în filme… dar, nu mi se părea. Era real, era acolo şi aştepta zâmbind.

Vocea mă înfioră. Curenţi electrici treceau prin vene şi şira spinării se curbă cum făcea la atingerea Colonelului.

– Vă simţiţi mai bine?

– Ăăăăă…. da, oarecum. Mai mult mi-e jenă. M-am făcut de râs…

– Ah, nu, doamnă Mimi. Sub nici o formă nu trebuie să vă jenaţi de mine. Eu am făcut mai urât când am auzit de dumneavoastră. Şi când v-am şi văzut, era să leşin şi eu.

– Ceee???!!! Adică… ce vreţi să spuneţi?!

– Exact ce aţi auzit. Când Ruhi m-a adus aici prima dată, tocmai mă trezisem şi eu din comă… 4 luni e cam mult… şi v-am văzut dormind. Am înlemnit lângă patul dumneavoastră şi dacă nu mă sprijinea Ruhi, cădeam din picioare literalmente.

– Dar…dar… cum e posibil?! Eşti chiar TU???!!!!

– Aşa se pare, iubirea mea….Misterioase sunt căile tale, Doamne, dar… rămân etern recunoscător că ne-ai reunit!

two-hearts1

Mimi vă ascultă:

