Împreună


Întinde-mi mâna – ziceai cândva –

Palma-ți o cuprind….

Cu tine de-a lungul vieții mă văd pășind.

Toată iubirea pământeană pentru tine

În suflet o ascund,

Mi-ești pereche, mi-ești scut.

În modul cel mai posesiv mă bucur de tine

Cum nici o ființă n-a cunoscut bine.

În inimă te simt și azi și mereu,

Să-mi fii casă, să-mi fii Dumnezeu.

Iar eu… cu tine… noi … de-o veșnicie

Împreună prin rai și prin genune.

O singură ființă să fim și atunci când, poate,

Corpul fizic nu mai răzbate.

O eternitate să fim același ”noi”

Să împlinim iubirea divinului în doi.

 

couple-holding-hands-sunset-300x200
Couple Holding Hands at Sea Sunset

 

 

Mimi vă ascultă:

