Deșteptarea


O lumină mi se furișă pe nară și mă făcu să strănut. Mă apucă râsul deși când am deschis ochii nu înțelegeam unde sunt. Totul în jur era diferit față de camera în care știam că am murit.

M-am ridicat de jos. Eram pe jos, adormisem pe o rogojină – nici nu știam că se mai fac. Era o cameră de lumină. Mare, spațioasă – ”nerușinat de mare” ar spune Ruhi acum și ar alerga peste tot ca un fluturaș alunecând pe un nor pufos.

Și dacă era mobilă pe undeva eu nu vedeam. Simțeam însă o prezență. Un suflu diafan, dulce ca o briză pe o zi caniculară. Îmi mângâia părul și îmi șoptea în urechea dreaptă: ”Deșteptarea.”

M-am trezit subit. Mă simțeam mai trează ca niciodată. Nu era nimeni în jur. Cine vorbea? De unde cunoșteam vocea asta?

– Mimi! Deșteptarea!

– Huh?! Cine vorbește? De unde știi cum mă cheamă?!

– Hihihi – o voce dulce, serafică… semăna cu … Ella.

– Doamne! Ella, tu ești cu adevărat?!

– Mimișor… da. Eu sunt.

– De ce nu te văd?

– Aici nu sunt trupuri, Mimi. Suntem numai suflete.

– Aici? Unde este aici? Suntem cumva în …rai?

– Hahahaha vai, Mimi, ce copil ești!

– Hai, pe bune acum! Unde suntem?

– Într-o lume paralelă. Suntem în ”Dincolo de timp”.

– Asta înseamnă că aici ajungem când murim?

– Nu toți. Doar cei care nu au murit în mod natural.

– Ce vrei să spui cu asta? Eu nu m-am sinucis ca tine!

S-a lăsat tăcere. S-a auzit un oftat. Offf Doamne, ce nerușinată și rea am devenit! Cum am putut să spun asta?!

– Iartă-mă, Ella! Iartă-mă, te implor! Nu am vrut să te jignesc. Sunt bătrână și acră. Iartă-mă, te rooogggg!

– Mimi, nu e nimic de iertat. Ai perfectă dreptate. Tu poate nu știi, dar ai murit de supărare.

– Am ce?!

– Te-au găsit îmbrățișând poza Colonelului, cu zâmbetul pe buze ce-i drept, dar nimic din trupul tău nu era bolnav. Aveai o pată pe plămâni și fuseseși tahicardică, dar atât. Nimic din trupul tău fizic nu trebuia să te omoare.

– Ella, eu… eu… nu știu ce să spun…

– Nu spune nimic. Ai tot timpul. Aici timpul are răbdare.

magical_room_of_magical_doors_by_shanemadeart-d54ubtx

One thought on “Deșteptarea

Mimi vă ascultă:

