Povestea Lunii (8)


se vede cărare, departe, spre cer
oricât mă strădui nu pot să discern
e semn divin sau cale rătăcită
e dorința-mi sau voia divină….
se vede cer senin și totuși
atât de ușor de nori te-mpiedici
cât de ușor mi-ar fi – luna suspină
de ai vorbi cu mine zi lumină.
dar tu, Soare, mai mult taci
oare ce zace în tine: flacără sau oftat
oare când tună și trăsnește
e plânsul tău ce ne desparte
sau e doar a mea părere de-ntristare?
nu pot viețui fără lumina-ți chiar de mă arde
nu pot luneca în noapte fără a tale șoapte
cu Dzeu am încercat dialog
mereu m-a-ntors la tine, zălog.

Mimi vă ascultă:

