Filmul săptămânii: TABLE NO. 21 (2013)


un film foarte bun. merita vazut!

Hedwig's Blog

valabil pentru săptămâna 71: 6-12 aprilie 2015

tableno21 hindi film

Mă tot gândesc cum să încep și mi-e greu să-mi ordonez gândurile. Dar înainte de orice, nici în ruptul capului nu mi-aș fi imaginat, judecând după titlu, că e un film atât de complex și de bun. M-a făcut să reflectez serios asupra celei mai complexe ființe de pe planetă: OMUL. Urmează o serie de întrebări pe care le-am lăsat fără răspuns deși mărturisesc că dacă m-aș apuca să-mi expun părerea, cred că ar ieși un roman; așadar, am preferat să vă las pe voi să găsiți răspunsuri sau să vi le formați, asta mai ales după vizionarea filmului.

De câte ori ne dăm seama cu adevărat cât pot cântări cuvintele noastre în viața celor cu care venim în contact, chiar și pentru o clipă? De câte ori analizăm și pritocim vorbele pe care urmează să le scuipăm pe gură și ne…

View original post 669 more words

Mimi vă ascultă:

