Un crâmpei de pauză


Dragii mei,

Vă scriu cu un pic de supărare şi vă cer iertăciune că am să vă părăsesc un timp. Nu, nu vă abandonez. EU n-aş putea face asta. Vă respect şi vă iubesc prea mult să vă întorc spatele fără un cuvânt. Doar că…. viaţa m-a îmbolnăvit puţin şi trebuie să-mi revin. Îmi iau, deci, cu voia voastră, o mică pauză. Sper că veţi înţelege.

Nu vă las însă singuri. În suflet vă port mereu. Şi ca să fie aşteptarea revederii mai uşoară, vă dedic o melodie care mie mi-a umplut sufletul 2 ani de zile. Se numeşte “Khabi Alvida Na Kehna” – Să nu spui niciodată Adio – şi chiar dacă e în Hindi (una dintre limbile oficiale ale Indiei) şi nu veţi înţelege versurile, sunt sigură că veţi simţi dragostea. Acea dumnezeiască uniune dintre două suflete pe care am simţit-o şi eu când am dedicat această piesă iubirii vieţii mele, Colonelul.

Ascultaţi-o cu sufletul şi fie ca Dumnezeu să vă ferească de pierderea iubirii.

Mimi vă ascultă:

