Poveste…


Dragii mei,

Azi am auzit o poveste sfâșietoare. V-o spun și vouă în speranța că învățăm cu toții ceva din ea.

O știți pe Ella deja, v-am povestit despre ea cândva. V-am spus atunci cât de nedreaptă a fost viața cu ea și cât de greu îi era să arate iubire. Și am aflat de ce. N-o mai judec. Nimic nu poate fi, în mintea mea, mai sfâșietor decât o iubire pierdută fără sens. Și spun fără sens căci eu nu înțeleg cum cineva azi poate iubi nebunește și mâine poate dispărea definitiv.

Cu greu i-am smuls Ellei vorbele ce explicau o iubire pe care ea o simțise pentru cineva care, deși spusese și se străduise să o convingă 10 ani că o iubește, într-o zi, subit, a abandonat-o fără o vorbă. Ea murise atunci. Se închisese în sine ca într-o fortăreață în care nimeni n-a mai reușit să pătrundă, nici măcar Ruhi (o știți și pe ea din Scrisori). O adora pe Ruhi – era singurul ei sprijin, dar de teama pierderii, nu mai putea să-și îngăduie iubire.

Victor plecase, se făcuse nevăzut, neauzit. La început Ella pledase, întrebase, de ce?! Nu-i răspunse decât eterul. Apoi, se răsculase, țipase, se tânguise. Nici Divinul nu-i răspunse. Atunci muri. Suflet sfărmat în milioane de bucăți însângerate zăcând în colbul aleii ce uitaseră pașii…. urmele strălucirii ochilor ei se măriră în cearcăne negre.

Spuneți-mi voi, dragii mei, ce fel de ființă poate ucide suflet pur, iubire adevărată, cu atâta cruzime? Cum poți azi iubi ”cu toată iubirea pământeană” și mâine uita tot? Cum poți rosti ”ești tot ce-mi doresc” apoi dispărea? Ce se întâmplă cu victima ta?

Dragii mei, cred că sunt prea bătrână să înțeleg cum poate omul pentru om fi călău, unde se ascunde – dacă mai există – sufletul celui ce spusese cândva ”sunt al tău.”

Vă sărut pe suflet,

Iubiți-vă, vă rog. Viața e atât de scurtă. Să nu ajungeți să regretați….

Mimi

315_Heartbreak Bridge_Jackie

Mimi vă ascultă:

