Martie…. de mărțișor….


Dragii mei,

Am deschis cutia poștală și cu tristețe am văzut că nu mi-ați scris. E mărțișorul și probabil ați fost ocupați cu iubitele voastre. Sper că nu ați uitat de ele și le-ați dăruit cele mai frumoase daruri ale primăverii pe care inima voastră le-a simțit. Colonelul obișnuia să-mi scrie mici misive de iubire. Una v-o divulg și vouă: ”Cel mai frumos dar pe care mi l-a putut da Dumnezeu ești tu.” Atât, dar fericirea mea era necuprinsă în inima care palpita nebună, sufletul care simțea divina comuniune cu sufletul pereche.

Vedeți voi, iubiții mei, este atât de ușor să faci un om fericit. Nici nu costă mult. Iubirea este singurul dar neprețuit. Să nu uitați niciodată asta. Chiar dacă vi se oferă gratuit, nu este un obiect de folosit, apoi de aruncat colea, printre firimituri de poveste. Iubirea sinceră și pură este unică. Nu treceți pe lângă ea, dragii mei. Dumnezeu e milostiv, dar v-o dă doar o dată.

Cu speranța că voi nu mă veți dezamăgi, rămân a voastră,

Mimi

martisor

P.S. Fie ca primăvara să vă dea înțelepciunea de a face alegerile corecte.

Mimi vă ascultă:

