Seară de… aproape primăvară


Dragii mei,

Nu mă certați prea tare că v-am lăsat singuri câteva zile. Am avut și eu problemele mele. Bătrânețea nu e lipsită de griji. V-am purtat în suflet, însă, cum o fac mereu. Voi, toți, sunteți copiii mei.

Suntem tare egoiști, dragii mei, și mă doare tare când văd suferință din cauza asta. Suntem superficiali și egoiști. De ce suntem așa? De multe ori din teama de a pierde ceva ori pe cineva, de a nu suferi, din dorința de a avea tot ce ne face bine. Și uităm de alții. Mare păcat, iubiții mei.

Mi-aș dori voi să nu fiți așa. Eu mă străduiesc cât pot să nu fiu. N-aș putea dormi să știu că cineva, undeva, suferă din cauza mea.

Vă sărut pe suflet.

A voastră,

Mimi

49576-beautiful-birds-beautiful-colorful-cute-birds-wallpapers

Mimi vă ascultă:

