Deziluzie….


Dragii mei,

M-am speriat aseară uitându-mă la televizor. Noi, ăştia mai în vârsta petrecem mai mult timp în faţa ecranului decât ne-am dori, dar nu prea avem ce face. De ce m-am speriat, vă întrebaţi? Păi cum să nu mă speriu, iubiţii mei, când văd ce epidemie a devenit consumul ăsta de etnobotanice! Mă ia cu frisoane când văd copii, tineri, care ar trebui să savureze frumuseţea naturii, a vieţii, a prietenilor, a educaţiei, cum îşi distrug viaţa pe care Divinul le-a dat-o în dar pentru nişte prafuri. Căci prafuri sunt şi nu de tuse. Te subjugă mental şi psihic cât ai zice “peşte” şi uiţi de tine. Ca să nu mai zic de paranoia – teribilă condiţie psihică- şi deteriorarea rapidă a corpului fizic.

Şi nu pot să nu mă întreb de ce? Chiar atâta tristeţe şi frustrare au copiii ăştia la o vârstă atât de fragedă încât nu găsesc nici o plăcere în ceva curat, folositor, decât în tenebrele “morţii albe”?! Tare mă întristează uneori copiii ăştia.

Nu vă distrugeţi singuri, dragii mei. E păcat.

Mimi vă iubeşte.

Mimi vă ascultă:

