Pentru primăvară în suflet


Dragii mei,

Treziţi-vă cu entuziasm! E soare, deşi cu dinţi, dar e mai primăvară decât a fost. Să ne facem curaj să trăim bine, să suferim mai puţin, să avem mai puţine gânduri rele.

Există un destin, chiar pentru cei îndărătnici care pretind că şi-l făuresc singuri şi Divinul n-are nici un cuvânt de spus, şi am învăţat asta pe pielea mea. Şi dacă orice fac nu pot să schimb nimic, de ce să pierd momente preţioase de bine – chiar dacă unele sunt doar amintiri- pentru a plânge că nu este aşa cum mi-am dorit?

Haideţi să ne bucurăm că suntem sănătoşi, că avem totuşi oameni care ne iubesc, că suntem ceea ce suntem: oameni buni.

Vă aştept la o şuetă în fiecare seară, dragii mei. Nu vă sfiiţi. Poate bem ceaiul împreună. Vă dă mama şi o prăjiturică, dacă vreţi.

A voastră,

Mimi

7017322-roses-bouquet

Mimi vă ascultă:

