O nouă săptămână


Dragii mei,

Bine v-am găsit în dimineaţă de luni, uşor răcoroasă. Sper că weekend-ul v-a odihnit. Gândul meu v-a fost alături, aşa cum v-am promis. Mă trezisem cu speranţă deşi Dumnezeu ştie cât de greu o mai păstrezi într-o lume atât de perfidă ca cea în care trăim azi. Zilnic mă doare ipocrizia pe care o văd şi mă tem că nu vom scăpa de ea curând. Parcă, în tinereţea mea, nu era aşa. Sau, poate, era, dar nu se vedea cu ochiul liber.

De unde, mă întreb, e atâta răutate în lumea asta, dragii mei? Oare chiar nu ne dăm seama că murim atât de curând şi uneori fără noimă? – aţi văzut şi voi, poate, accidentul de aseară de la televizor… Atâtea vieţi curmate… din grabă… din neatenţie…. degeaba… Şi dacă viaţa dispare atât de uşor, de ce oare suntem răi unii cu alţii, de ce nu ne iubim, de ce răspândim suferinţă, de ce amânăm să ne spunem tot ce simţim?

Vă las cu durere în suflet, dar cu speranţa că voi, iubiţii mei, nu veţi irosi nici o clipă astfel.

A voastră,

Mimi

Mimi vă ascultă:

