Într-o duminică singuratică


Dragii mei,

Stăteam cu nasul în televizor de dimineață. Nu mai pot dormi ca altădată. Bătrânețea și singurătatea nu sunt tovarăși plăcuți, dar nu putem scăpa de ei, decât cei norocoși. Mă gândeam la voi, triști ca mine și care ați sărbătorim Valentine’s Day cu lacrimi și amintiri.  Și nu pot, iubiții mei, să nu vă simt durerea. Singurătatea naște monștri pe care noi nu i-am dorit. Dar… vedeți voi… cu destinul nu te poți nici juca, nici nu i te poți împotrivi. Și, tocmai ca să nu vă simțiți uitați de lume, vă scriu. Poate gândul meu bun și toată dragostea pe care nu am cui să i-o mai dau, vă va încălzi nițel sufletul răvășit.

Vă sărut cu drag și să ne revedem cu bine.

A voastră mereu,

Mimi

purple-flower-floral-wallpaper-bloom-blossom-wallwuzz-hd-wallpaper-19153

Mimi vă ascultă:

